c2CallTopbarHeader.text


ES

EU

Partikularrak

BABESTU ZURE MUGIKORRA

LAPURRETA ETA ISTRIPUEN AURREAN

Susto txar batek ez diezazula eguna hondatu.
Aseguratu zure mugikorra hilean 1,74 €-tik aurrera.
hilabete 1 oparitzen dugu.
 PROTEGE TU MÓVIL FRENTE A ROBOS Y ACCIDENTES

LASAITASUNA EMATEN DIZUN ASEGURUA

MASMOVIL - CARACTERISTICA ITEM - SEGURO MOVIL - Si sacas el móvil y se te rompe…

Mugikorra atera eta hausten bazaizu...

Mugikorraren konponketa, erretiratzea eta entrega estaltzen dizkizugu
MASMOVIL - CARACTERISTICA ITEM - SEGURO MOVIL - Si te roban el móvil…

Mugikorra lapurtzen badizute...

Beste mugikor bat emango dizugu eta deien gastuak ordainduko ditugu (2000 €-raino).
MASMOVIL - CARACTERISTICA ITEM - SEGURO MOVIL - Si tu móvil se cae al agua…

Zure mugikorra uretara erortzen bada...

Zure kasua aztertu ondoren, jaso eta ordezko bat emango dizugu.

ESTALDURAK ETA EZAUGARRIAK

  • Lehen hilabetea DOAN
  • Edozein motatako lapurretak, matxurak eta istripuak estaltzen ditu.
  • Konponketa behar izatekotan ordezko mugikorra.
  • Lapurretaren osteko deien eta datuen gastua (gehienez 2000 €).
  • Etxean jaso eta entregatzea.
  • 30 egunen buruan baliogabetu dezakezu, konbentzitzen ez bazaitu.

    MicrosoftTeams-image
  • seguro-m-vil-eu@2x

    NOLA KONTRATATZEN DUT?

    Aseguru mugikorra telefonoz edo gertuen duzun MasLife dendan kontrata dezakezu. Edo are errazago, doan deitzen dizugu.

    ZER EGIN EZBEHARRA GERTATUZ GERO?

    MASMOVIL - CARACTERISTICA ITEM - SEGURO MOVIL - Llama al 915909789

    Deitu 915909789 telefonora

    7 egun dituzu lapurketa edo kaltea detektatzen duzunetik
    MASMOVIL - CARACTERISTICA ITEM - SEGURO MOVIL - Presenta la documentación

    Dokumentazioa aurkezten du

    Bidal iezaguzu polizaren, fakturaren edo erosketa-agiri egiaztatuaren datuak.
    MASMOVIL - CARACTERISTICA ITEM - SEGURO MOVIL - Nos encargamos de todo

    Guztiaz arduratzen gara

    Ikuskatu ondoren, 24 ordu baino gutxiagoan ordezko mugikor bat izango duzu.

    GALDE-ERANTZUNAK

    KONTRATATZEAN

    Zer informazio behar dut asegurua kontratatzeko?

    Bankuko datuak eta aseguru-hartzailearen izena eman beharko dituzu. Terminalaren marka, modeloa eta IMEI-a ezagutu beharko dituzu (terminalean bertan edo* # 06 #tekleatuz aurki dezakezu). Eta gogoratu, asegurua MÁSMÓVIL-en terminal berrientzako da, eta gehienez 30 egun geroago kontrata daiteke.

    Zenbat balio du aseguruak eta noiz kargatzen da hileko kuota?

    Terminalaren prezioaren arabera, 1,74 €-koa da, eta 30 €-tik gorako frankiziak ditu. MÁSMÓVIL-ekin kontratua baduzu, aseguru mugikorraren kargua zure hurrengo MÁSMÓVIL-en fakturan ikusiko duzu, lehena 0€-koa doakoa delako, eta hurrengo fakturetan zure aseguruari lotutako hileko kuota.

    Noiz hasiko da eraginkorra izaten aseguruaren babesa?

    Asegurua erosten den unean.

    Lehen kuota ordaintzen ez badut, zer gerta daiteke?

    Prima ordaintzen ez bada, Caser-ek eskubidea izango du kontratua suntsiarazteko edo polizan oinarrituz zor den primaren ordainketa betearazpen-bidetik galdatzeko.

    ZER ESTALTZEN DU?

    Zer estaldura eskaintzen du aseguruak?

    Aseguru hau telefono mugikor berrientzat da, MÁSMÓVIL-en erosiak, zure tarifa kontratukoa edo aurreordainketakoa den axola gabe.
    Lapurreta edo lapurreta: aseguratutako terminalaren lapurketagatik erabat galduz gero, antzeko terminala (normalean modelo bera) emango dizugu, edo zurea baino hobea antzekoa ez badugu. Gainera, SIM txartela ordezkatuko zaizu.
    Ustekabeko kaltea: istripu bat baduzu, konponketa estaliko dizugu, piezen, eskulanaren, erretiratzearen eta aparatua entregatzearen kostuak barne. Terminala konpontzerik ez badago, edo konponketa horren kostuak ondasunaren balioa baino handiagoak badira, refurbished terminal bat emango dizugu (berregokitua), zurearen ezaugarriak edo antzekoak dituena.
    Baimendu gabeko deiak: lapurtutako telefono mugikorrarekin egindako deien ordainketa gure gain hartuko dugu, sareko operadoreari linea blokeatzeko eta poliziari salaketa jartzeko deitu baino 72 ordu lehenagoko epean, gehienez 2.000 €-ko mugarekin.
    Kortesiazko mugikorra: istripua izan duen terminala jasotzeko unean, eta aldez aurretik eskatuta, kortesiazko terminal bat emango zaizu zurea konpontzen den bitartean. Zure terminala konpondu edo ordeztu ondoren, hau jasotzerakoan, baldintza ezin hobeetan entregatuko duzu mailegu-terminala.
    Terminalak konpontzea: hautatutako zerbitzu tekniko ofizialek eta zerbitzu tekniko ez-ofizialek egingo dituzte konponketak, zerbitzurik onena ematen duenaren arabera. Zerbitzu tekniko horiek fabrikatzailearen konpontzeko eta mantentzeko bermea ematen dute, estaldura mantentzen den bitartean. Matxura baten kasuan, fabrikatzaileak adieraziko balu terminala zerbitzu tekniko ez-ofizial batek manipulatu duela, Bibe/Caser konponketaren ardura hartuko lukete legezko bermearen epea bete arte.

    Atzerriko gorabeherak barne hartzen al ditu aseguruak?

    Ez, espainiar estatuan emandako parteak soilik hartzen ditu barnean.

    NIRE ASEGURUA KUDEATZEA

    Zer egin behar dut IMEIa edo mugikorra aldatuz gero?

    Poliza mugikorraren IMEIaren aurka jaulkitzen da soilik. IMEIa aldatzea onartzeko kausa bakarra izango da LTZ Ofizialak mugikorra ordeztea barne-matxuragatik (bai berme-aldiko matxuren kasuan, bai aseguruak barne hartzen dituen matxuren kasuan). Parte eman behar duzunean, IMEIaren aldaketa egiaztatzen duen faktura eskatuko dizu Caser-ek. Garrantzitsua da faktura gordetzea. Terminala aldatuz gero, aseguruaren iraungitzearen baliogabetza eskatu ahal izango duzu (asegurua urtekoa da).

    Zer gertatzen da nire aseguruarekin MÁSMÓVILetik joaten banaiz?

    Poliza oraindik indarrean badago, urtea igaro ez bada, asegurua ordaintzen jarraitu beharko duzu eta estalita egongo zara, nahiz eta MÁSMÓVILtik joan.

    Nola eman diezaioket baja aseguru mugikorrari?

    Zure aseguruaren sustapen-aldian bazaude, baja eman dezakezu hemen. Epe hori amaitu bada, zure aseguruak urtebeteko iraupena izango du. Urte hori igarota ez baduzu berritu nahi, Caser konpainiari jakinarazi beharko diozu hilabete bat lehenago. Horretarako 910551674 telefonora deitu behar duzu.

    coverage.title