Bezeroa ez bazara, deitu

Zein erreklamazio-bide erabil ditzaket?

Ohiko bideak erabilita erreklamatu baduzu (hemen ikus ditzakezu), eta eman dizugun konponbidearekin ados ez bazaude, hona hemen erreklamatzeko dituzun gainerako bideak:
 
  • Auziak online ebazteko plataforma
    : Nahi baduzu, hemen duzu auziak online ebazteko Europar Batasuneko plataforma.
  • Autokontrolerako bitartekaritz
    a: Pertsona fisiko bat bazara eta aurrez MARCA(r)i datuen babesarekin erlazionatutako zerbait erreklamatu badiozu, hemen sar zaitezke; atxikita gauden Komunikazioa arautzeko elkarteak kudeatzen du.
  • Osasun Ministerioko Herritarrentzako Informazio eta Arreta Bulegoa
    : 901 400 100 telefonoan.
  • Energia, Turismo eta Agenda Digitaleko Ministerioko Telekomunikazioen Erabiltzailearentzako Arreta Bulegoa
    : esteka honen edo 911114400 telefonoaren bidez.
  • Auzien Ebazpen Alternatiboari buruzko Legean xedatutakoa betetzeko, jakinarazten dizugu, atxikitako erakunde gisa eta Kode Etikoaren terminoetan, Confianza Online webgunera jo dezakezula balizko eztabaidak modu alternatiboan ebazteko (https://www.confianzaonline.es/como-reclamar).

Edozein Maslife dendatara ere joan zaitezke. Bertan erreklamazio-orriak ditugu zure eskaera utz diezaguzun.

KONEKTATU GUREKIN