Azken ordainketa egin nahi ez baduzu eta terminala itzuli nahi baduzu,
gure MASLIFE dendetako edozeinetara eraman behar duzu. 24. edo 36. kuotako 1. eta 20. egunen artean egin dezakezu zure finantzaketa-planaren arabera, hau da, kuota guztiak dagoeneko ordaindu dituzunean (Azken Ordainketa falta da).
Gogoan izan itzultzeko baldintza hauek bete behar dituela:
- Terminalak piztu egin behar du
- Ezin du pantaila hautsia izan
- Ezin du izan PIN/gailu/hatz-marka/aurpegi-ezagutza bidezko blokeorik.
- Desaktibatua eduki behar du kokapen-funtzionalitatea
Bere kaxan eraman behar duzu osagarri guztiekin. Proba batzuk egingo dizkiogu, funtzionatzen duen ikusteko. Dena behar bezala badago eta ezarritako parametroak gainditzen baditu, ez duzu telefono horrekin zerikusirik izango eta berri bat erosi ahal izango duzu. Kontsultatu gure katalogoa
“Yo soy más” ataletik
Mugikorra hautsita edo nabarmen hondatuta badago, azken ordainketa hori egin eta mugikorrarekin geratu beharko duzu.🥺