Bezeroa ez bazara, deitu

Mugikorrean ez dit funtzionatzen Internetek

Lehenik eta behin, zaude lasai, denak du konponbidea, itzali eta piztu telefonoa, arazo puntuala izan daiteke eta. Telefonoa berrabiarazten duzunean, egiaztatu datuak aktibatuta daudela. Funtzionatu gabe jarraitzen badu, bi egoeraren aurrean egon zaitezke:
 
Egiaztatu estaldura-sinboloak agertzen zaizkizula; ikus baditzakezu, egin egiaztapen hauek:
 
 
 
EGIAZTAPENABALIZKO ARAZOAKSOLUZIOA
ESTALDURA
  • Zure mugikorrean “G, E” sinboloak agertzea esan nahi du:  estaldura ahula
 
Atera kanpoaldera edo egiaztatu zer eremutan zauden, horma, aparatu, eta abarrek sarean interferentziak eragin ditzakete eta.  “3G, H, h+ edo 4G” sinboloak badituzu, estaldura ona da
MEGAS
  • MB kontsumituak
 
Kontratatu bonuak abiadura handian nabigatzeko edo tarifa aldatzeko.
 
SARE MODUASare-modua ez dago automatikoan
Honela jar dezakezu automatikoan:
 
 
 
Androiden: Ezarpenak - Sare mugikorrak / Ezarpenak - Gehiago… - Sare mugikorrak / Ezarpenak - Aukera gehiago… - Sare mugikorrak.
 
 
 
iPhonean: Ezarpenak - Operadorea
 
 
 
Pantailaren goialdean estaldura-sinbolorik ez badago, jarraitu urrats hauei:
 
  1. Egiaztatu datu mugikorrak aktibatuta dituzula, hasierako pantailan behera egin, Androideko zein iOSeko aukera nagusiak ikusiko dituzu.
No me funciona Internet
 
No me funciona internet en el móvil
 
  1. Egiaztatu Internet konfiguratuta dagoela zure telefonoan: https://www.masmovil.es/ayuda-clientes/como-puedo-configurar-internet-en-el-movil.
  2. Egiaztapen hori egin ostean funtzionatu gabe jarraitzen badu, saiatu SIM txartela beste gailu batean sartzen.
Bi kasu horietako edozeinetan, oraindik ere funtzionatu gabe jarraitzen badu, deitu MÁSMÓVILeko edozein zenbakitatik doako 2373 telefonora edo beste edozein zenbakitatik 911 333 333 telefonora, lehenbailehen lagundu diezazugun eta arazoa elkarrekin ahalik eta modurik onenean konpon dezagun.

KONEKTATU GUREKIN