Bezeroa ez bazara, deitu

Aurreordainketak eta kargak

Nola funtzionatzen dute aurrez ordaintzeko tarifek? 

Aurrez ordaintzeko tarifak automatikoki berritzen dira 30 egunean behin, baldin eta saldo erabilgarria baduzu.
Adibidez, zure bonua (ahotsa edo datuak) hilaren 10ean aktibatu baduzu, indarrean egongo da hurrengo hilaren 09ko 23:59ra arte.

Berritzeko adinako zenbatekoaz karga egin ondoren, aurrez zenuen tarifa automatikoki aktibatuko da.
 

Zer gertatzen da berritze automatikoaren egunean saldorik ez badut?

Berritze datan saldorik ez baduzu, SMS bat jasoko duzu mugikorrean kargatzeko eta zure linea oinarrizko tarifara joango da. Tarifa honetako deiak 0 zentimo/min fakturatzen dira (lehen 10 minutuak) MASMOVIL mugikorren artean eta 0,06 €/min beste operadoreentzat, eta muga horretatik aurrera, 0,06 zentimo/min + 0,18 € (deiaren establezimendua).
 

Zer egin behar dut GB-a berritze data baino lehen kontsumitu badut?

Kasu honetan, abiadura murriztuan nabigatzen jarrai dezakezu edo 1 GBko datu-luzapenak ere kontratatu ditzakezu edo tarifa-aldaketa bat egin dezakezu oraindik egun asko geratzen badira tarifa berritzeko.
 

Nola alda dezaket aurrez ordaindutako tarifa?

 
Tarifa-aldaketa eskatzeko gure bezeroarentzako arreta-taldeari WhatsApp bidez eska dezakezu (garrantzitsua da saldoa izatea tarifa berria berritzeko).
Oharra: Kontuan izan aldaketa berritze data baino lehen eskatu behar duzula beti, izan ere, ondoren eskatzen bada eta birkarga egiten bada, aurreko tarifa berrituko da.
 

Non kargatu dezaket nire saldoa? 

Zure txartelaren saldoa azkar eta erraz kargatu dezakezu webgunetik edo Bezeroaren Gunetik.
 
 
Gainera, web orriaz gain, saldoa kargatzeko gune ugari dituzu, hala nola Servired, 4B eta Euro 6000 kutxazainak, online banka, estankoak, kioskoak, gasolindegiak, hipermerkatuak eta, jakina, eta gure MásMóvil dendak.
 

Nola egiaztatu dezaket geratzen zaidan saldoa?

Balantzea jakin dezakezu *113# kodea + Deitu tekla telefonoan edo zure bezeroen eremuan markatuz.
 

Nire saldoa iraungitzen al da?

Ez, zure linea aktibatuta mantentzen duzun bitartean.
90 egun igarotzen badira birkargatu gabe, zure txartela behin-behinean desaktibatuko da. Behin-behineko desaktibazio-datatik aurrera 15 egun dituzu birkargatzeko; hala bada, zure linea automatikoki berriro aktibatuko da. 15 eguneko epea igarota, kargarik izan ez bada, linea betirako desaktibatu egingo da eta ezin izango da berriro aktibatzea.
 
 

KONEKTATU GUREKIN